måndag 3 augusti 2009

Semesterkilo & övrig utrustning

Efter vad som torde vara världshistoriens sämsta uppladdning i träningsväg är jag för femtioelfte gången på bana igen. Hela våren har varit lika jävlig. En veckas träning, tre veckors avbrott i förkylningar och diverse kropps-skador. Men, med två färska träningspass, ett par extra semester-kilo och 11(!) dagar kvar till BAMM är jag på bana igen. Orolig och otränad som aldrig förr.

Jag har nu äntligen fått chans att testa min nya utrustning med jacka och byxa från Craft, ryggsäck från Haglöfs samt vattenbehållare från McKinley. Bortsett det hutlösa priset på vattenbehållaren, 200 spänn, är jag väldigt nöjd med alla delar. Utrustning - check! Just det, någon som känner till en bra leverantör av kondition?



/Mathias

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar